reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbora Budinska

Barbora Budinska

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"wibbly wobbly timey wimey... stuff" Zoznam autorových rubrík:  Berlin, BerlinPrahatrošku kultúrypersonal observationsSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

XIV. International Music Festival: Strings of Autumn

Barbora Budinska

XIV. International Music Festival: Strings of Autumn

Na vykompenzovanie vlastnej absencie klavírovania som sa v stredu večer pred dvoma týždňami vybrala s kamarátom do pražského Rudolfina na koncert. Prehľad o kultúrnom dianí v Prahe sa pri obrovskej ponuke udržať nedá, preto som len vychádzala z toho, čo bolo napísané na vstupenke: Libor Nováček a Michael York, melodrama Enoch Arden, Po zarostlém chodníčku.

  • 14. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 390x
  • 0
Jááááj, mám akademický...

Barbora Budinska

Jááááj, mám akademický...

Raz to muselo prísť. A ako mi všetci starší odo mňa neustále opakujú: „Všetci sme tým prešli, zvládneš to aj ty.“ Vždy som si myslela, že maturita je TEN problém. Omyl. Problémom je akademický týždeň. Týždeň prežitý v izolácii a nad knihami. Prisahám, že nikdy som nemala také pochmúrne a naturisticko- beatnicke myšlienky a postoje k životu...

  • 5. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 781x
  • 6
Dievčatá, zvracajte!

Barbora Budinska

Dievčatá, zvracajte!

Akú máš výšku, cica? 175cm? Tak potom tvoja ideálna hmotnosť  by mala byť 48,5 kg. Že máš viac? Tak to je problém.

  • 7. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 134x
  • 14
Anjeli strážni

Barbora Budinska

Anjeli strážni

Má na balkóne hrdličky. Tri kusy. Asi tri roky. Jeden párik a jedna samotárka. Všetky tri sú Aničky. Ani nevie prečo ich tak nazvala.

  • 4. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 707x
  • 1
Akú hodnotu má súčasná slovenská literatúra?

Barbora Budinska

Akú hodnotu má súčasná slovenská literatúra?

Na nedávnej besede s Horváthom a Lavríkom bola položená otázka, či je možné, aby boli mladí začínajúci spisovatelia na Slovensku úspešní. Vraj to možné je. Ale...

  • 4. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 183x
  • 4
reklama
Dojná krava

Barbora Budinska

Dojná krava

Markíza spustila 14.1. nové Televízne noviny. Sľubovali nové štúdio, viac informácií, živé vstupy, skrátka lepšie, krajšie, zaujímavejšie správy. Novým formátom sa Markíza snaží priblížiť celosvetovo známym spravodajským štúdiám CNN, či BBC. Ale je táto snaha vôbec zmysluplná?

  • 6. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 752x
  • 5
„Intelligence is sexy!“

Barbora Budinska

„Intelligence is sexy!“

  • 8. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 675x
  • 0
Zmluvy a zákony pre všetkých zrozumiteľné?

Barbora Budinska

Zmluvy a zákony pre všetkých zrozumiteľné?

Nedávno sa mi dostal do rúk tzv. „Návrh  na uzatvorenie zmluvy o kreditnej karte“. Po prvom prečítaní som mala pocit, že mi kleslo IQ. Dovolím si z neho zacitovať aspoň jednu vetu:

  • 10. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 717x
  • 6
Len tak stručne...

Barbora Budinska

Len tak stručne...

Chcela by som len povedať, že skutočne nerozumiem ľuďom, ktorí sa nechajú nemiestne, trápne a zbytočne urážať manželmi Mojsejovcami. A že sú ľudia, ktorí sa na to ešte dokážu pozerať a ľudia, ktorí takéto vysielanie ešte stále pustia do televízie. A vraj človek je najinteligentnejší tvor na Zemi. Skôr sa mi tu hodí fráza: Zvieratá, na rozdiel od ľudí vedia, kedy majú dosť.

  • 3. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 706x
  • 1
Ženské, ktorých sa bojím

Barbora Budinska

Ženské, ktorých sa bojím

Nemusí to byť žena s povahou Hysterky z Maximovho Polnočného denníka ani bývalá môjho drahého. Dokonca to nie sú ani konkrétne osoby. Všeobecne ich voláme kaderníčka a kozmetička.

  • 3. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 897x
  • 10
reklama
Pride Parade

Barbora Budinska

Pride Parade

Britské zástavy s ružovým pozadím, dúhové zástavky na každom kroku. Logá, heslá. Všetko v zmysle: Love is a human right. Davová psychóza sa nekonala. Nikto sa nad nikým nepohoršoval.

  • 13. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 764x
  • 9
eBay- ďalšia internetová revolúcia

Barbora Budinska

eBay- ďalšia internetová revolúcia

V rámci kultúrneho vyžitia som s kamoškou zašla do jedného malého, hlboko intelektuálskeho kina v centre Lipska. Premiéru mal nový nemecký film Traders´ Dreams. Bol o koncerne eBay a –ako ináč- o ľuďoch, ktorí si mysleli, že vďaka tomuto zázraku zbohatnú. Samozrejme rýchlo a s minimálnym vstupným kapitálom. Ako v rozprávočke. Alebo ako v americkom sne.

  • 12. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 974x
  • 0
Chrániť zemeguľu

Barbora Budinska

Chrániť zemeguľu

Konečne sa o ochrane životného prostredia začalo hovoriť viac. Už to nie sú len mastnovlasí greenpeace-sáci v hippie oblečení s tabuľami v rukách.

  • 12. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 722x
  • 5
Prechádzka koncentrákom

Barbora Budinska

Prechádzka koncentrákom

Znie to morbídne.

  • 26. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 777x
  • 9
"Skvelé" cestovanie

Barbora Budinska

"Skvelé" cestovanie

Joj, ako milujem cestovanie... 17.30. Autobusová stanica. Akurát prichádza môj autobus. Nakladám batožinu a autobusár sa pýta: „Lipsko?“ Prikyvujem. „Fajn, takže prestupujete v Trenčíne.“ To sú mi novinky.

  • 26. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 873x
  • 3
reklama
Rozviazaná šnúrka, trčiaca visačka, žiadne drobné a narodeniny
„Nech mi ten zasran vyká, dobre?“

Barbora Budinska

„Nech mi ten zasran vyká, dobre?“

Pol ôsmej večer. Námestie. Cukráreň. Po neúspešnom pokuse ísť si poobede zakorčuľovať som skončila pred zmrzlinárňou v „družnej debate“ s kamoškou, ktorá v nej brigáduje (alebo praxuje?- zainteresovaní nech posúdia) a kamoškou, ktorá mala NEZNESITEĽNÚ chuť na kávové zrno.

  • 19. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 051x
  • 22
Načo sú nám tragikomédie? Veď máme Slotu!

Barbora Budinska

Načo sú nám tragikomédie? Veď máme Slotu!

... skutočne sa niekedy zabavím viac pri sledovaní televíznych novín, ako nejakej komédie. Veľmi by som za to chcela poďakovať pánu Slotovi, ktorého humor síce nechápem, ale ako odľahčenie svojho „náročného“ politizovania mu to zrejme stačí.

  • 13. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 968x
  • 8
Teória relativity a Satanovo IQ

Barbora Budinska

Teória relativity a Satanovo IQ

Myslíte si, že je umenie ovládať teóriu relativity? Nie je. Umenie je ovládať a chápať teóriu relativity v cudzom jazyku. Niekto mi zrejme chcel dopriať to potešenie stať sa jednou z mála vyvolených, čo by na Einsteina nepozerali ako na blázna, aj keby svoje životné dielo prednášal vo svojom rodnom jazyku.

  • 11. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 790x
  • 14
Biologická sebareflexia (brať prosím s rezervou)

Barbora Budinska

Biologická sebareflexia (brať prosím s rezervou)

Sedím na biole a FEST sa nudím (to už nie je veľmi alebo strašne, to je už FEST- superlatív všetkých superlatívov). Je štvrtok, po telesnej a pred sebou mám ešte 90 minút biosféry, ekosystému a zimného spánku (od toho ďaleko nemám).

  • 23. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 779x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu